poniedziałek, 23 lipca 2018

Powitanie :))

Siemka jestem Zuzu ;),

W zakładce O mnie :), możecie sporo znaleść na temat mnie (troche)..


Może zaczne co będę robić na tym blogu.

Codziennie bedą po 3 posty ;3 Ran po-południu i wieczorem.


Oki no więc na tym blogu będę robić;


-Zabawy

-Wydarzenia z dnia.
-Nową mode, na awie.
-Opowiadania.
-Konkursy
====================
Mam nadzieje że wam się spodoba mój blog.
Pewnie zastanawiacie się czemu wyglądam jak dziecko XD
Ponieważ to gra.. i ja w awie akurat udaje że mam '13' lat a tu bardziej sie nie da przebrać jak dziecko, to przebieram sie raz tak raz tak i oczywiscie mam mamę, na awie więc no.
====================
Ja jestem tak ogólnie osobą kochającą.. więc mi nikt nie przeszkadza na awie hehehe.


----------
Poniedziałek:
-Codzienne posty.
-Wydarzenie.
~~~~~~~~~
Wtorek:
-Zabawa
-Codzienny post.
-Wydzarzenie.
~~~~~~~~~
Środa:
-Czas na Story (opowiadanie)
-Codzienny post.
-WYDARZENIE
-Moda na awie.
~~~~~~~~~
Czwartek:
-Codzienny posty..
-Wydarzenie
~~~~~~~~~~
Piątek:
-Zabawa
-Codzienny post
-Wydarzenie.
~~~~~~~~~
Sobota:
-Czas na story (opowiadanie.
-(nie ma wydarzeń)
-Codzienny post
~~~~~~~~~~
Niedziela:
-(Nie ma wydarzeń)
-Codzienny Post.



Jak byscie innych postów szukali to macie na samym dole bloga:






Do zobaczenia potem!
Zuzia//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz